Není vůbec podstatné, s jakými zkušenostmi za mnou přijedeš. Důležitá je jen touha jezdit a zlepšovat se. Pravidla ježdění na okruhu nejsou nijak složitá. Vycházejí z obyčejného rozumu.">
Pravidla ježdění na okruhu
18. 12. 2021
Pro vozidla v perfektní a bezchybné kondici.
Nemůžeme umožnit jízdu příliš hlasitým autům (max. 103 dB). Taková budou bez náhrady stažena z tratě.
Zodpovídáš za své chování, své zdraví, svůj majetek.
Způsobíš-li škodu, okamžitě uhradíš nutné výdaje.
Jezdíš na vlastní nebezpečí. Uvědomuješ si možná rizika.
Tvůj doprovod se nepohybuje na trati, nestojí na výjezdu ze zatáčky.
Dodržuj odstup od vozidla před sebou.
V případě srážky dvou vozidel je zodpovědnost na vozidle jedoucím vzadu. Souvisí s předchozím bodem.
Sleduj provoz za sebou.
Na bezpečném místě uvolni místo rychlejšímu.
Uhýbej vždy vpravo, s blinkrem a jen na rovných úsecích.
Nepředjížděj v zatáčce.
Pokud srazíš kužel, dáš mi co nejdříve vědět. Může vytvářet překážku na trati.
Budu se upřímně snažit naplnit všechna tvá očekávání a být ti po celý den k dispozici. Kdykoliv se na mě můžeš obrátit s jakoukoliv prosbou nebo připomínkou. Jsem tady pro tebe.
I když mi na akce jezdí většinou zkušení kluci, primárně je tvořím pro začátečníky, mezi které patřím já sám. Pokud jsi ještě na žádném okruhovém ježdění nebyl, nevadí. Vážím si toho, že jsi se rozhodl jako první zkušenost zvolit právě moji akci na polygonu v Hradci Králové (případně jinde).
Je to bezpečný prostor bez překážek, takže nemusíš mít obavy o své auto, pokud by jsi vyjel mimo trať. Je to tak akorát velký areál, kde si dobře zajezdíš, ale nedosáhneš vysokých rychlostí, které by od tebe vyžadovali větší míru zkušeností. To ale neznamená, že si u mě nezajezdí i pokročilý řidič. Zkušení a rychlí kluci s výkonnými auty jsou velkou inspirací pro nás všechny a stávají se důležitou součástí každé akce.
Vždy se snažím konfiguraci stavět tak (pokud už není pevně daná), aby maximálně využila potenciál dané lokality. Byla zábavná a přitom bezpečná. Nebudu ti ale lhát, že určitá míra rizika je vždy, i kdyby jsi jezdil na letišti. Osobně mám raději rychlejší tratě, než motokárové zatáčky. Líbí se mi, když jízda hezky plyne a nic ji nenarušuje. Přitom by ale součástí každého okruhu měla být i určitá výzva. Místo, které na začátku dne jedeš relativně pomalu, ale postupně přicházíš na to, jak daný úsek projíždět rychleji, až ho koncem dne proletíš jako zkušený mistr.
Není vůbec podstatné, s jakými zkušenostmi za mnou přijedeš. Důležitá je jen touha jezdit a zlepšovat se. Pravidla ježdění na okruhu nejsou nijak složitá. Vycházejí z obyčejného rozumu.